سیاوش نامه

روزنوشت

سیاوش نامه

روزنوشت

من خجالتی ۲

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲ ب.ظ

یه روز تصمیم گرفتم خجالت رو کنار بزارم و کمتر مایه تمسخر بشم. رفتم جلو و به اون دختر گفتم که من میخام باهات بیشتر حرف بزنم. گفت در چه موردی؟ جا خوردم از این جوابش. تجربه هم نداشتم که ببینم چی باید بگم. خودمو جمع و جور کردم و گفتم بیشتر اشنا بشیم با هم. گفت به چه منظوری؟ باز جا خوردم. گفتم دوستی. گفت من اهل دوستی نیستم ببخشید.

و رفت

 

ادامه دارد...

دانشگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی