سیاوش نامه

روزنوشت

سیاوش نامه

روزنوشت

صندلی

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷ ق.ظ

صندلی میز تحریر یا کامپیوتر خونمون خیلی قدیمی بود. شاید حدود ۱۰ سال داشتمش و دیگه نه فنر بالا و پایینش کار می کرد و نه حس خوبی از نشستن روش داشتم. چند وقتی پس انداز کردم که بتونم یه صندلی دیگه بخرم و راحت بشم. رفتم صندلی بخرم که دیدم اشتباه می کردم که فکر می کردم با این پول میشه صندلی خرید. با این پول تف هم کف دستم ننداختن. گفتم من همین یه ماه پیش دیجی کالا دیدم که صندلی این قیمتیه. گفت اون یه ماه پیش بود. گفتم مرسی توجه نکردم بودم واقعا.

گفتم بیام اینجا چسناله کنم از دست این صندلی داغانی که دارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی